Dvojičkovo.sk

prenašedeti.sk

Špecializovaný obchod na kočíky pre dvojičky teraz ponúka zľavu 5 % pri kúpe dvoch rovnakých produktov, viac informácií na webovej stránke www.prenasedeti.sk.

Kto je online

Práve tu je 73 návštevníkov a žiadni členovia on-line

Ako ste strávili vianočné sviatky a Silvester s dvojčatami?

Alexandra:
Naši chlapci majú už 4,5 roka, takže tento rok to už bolo relatívne v pohode. Chlapci mi už pomáhali piecť, zdobiť stôl k večeri. Večera prebehla v pokoji, akurát chlapci už boli nedočkaví kedy príde Ježiško a budú si rozbaľovať darčeky. Po večeri chodíme vždy pozerať ku bráne kde je Ježiško, teda chlapci s tatinom idú, ja zatiaľ rýchlo dám darčeky pod stromček, a potom idem za nimi. Rozbaľovanie darčekov prebehlo rýchlo, deti najviac zaujali, samozrejme, hračky, oblečenie ich až tak nebralo. Papier z darčekov doslova trhali, tešili sa takmer zo všetkého. S každou hračkou sa hrali chvíľu, pozreli sme si film a išli spať.
Silvestra sme oslavovali doma, deti vydržali hore do jedenástej, predtým ako sme ich uložili spať, im tatinko vystrelil nejaké ohňostroje, aby neboli o nič ukrátení. Večer vypili detské šampanské. Spať išli na vlastnú žiadosť a dobrovoľne.

Blanka: Vianočné sviatky sme strávili v pokoji a v pohode.
Upratovať som začala podstatne skôr, takže sa mi to tak nenakopilo. Samozrejme, že bolo ešte treba čo-to doladiť, ale pre mňa je najdôležitejšia pohoda a nie stres z upratovania, či bude všetko tip-top.
S pečením to bolo rovnaké, suché koláčiky som si napiekla podstatne skôr a už som len upiekla jeden „mokrý“ koláč. Mama mi tiež doniesla nejaké koláčiky ako každý rok, takže toho bolo až-až.
Tento rok som bola na všetko sama, pretože bol manžel v zahraničí a prišiel až týždeň pred Vianocami, takže vianočné nákupy – darčeky, som nakúpila skôr, bez neho. Keď sa vrátil, tak sme ešte spoločne išli na veľký nákup.
Inak deti som vždy „odložila“ ku mame, a ja som sa mohla tárať a nakupovať.
Takže tento rok boli pre nás Vianoce, aspoň pre mňa, keď prišiel manžel domov.
Detičky sa veľmi tešili z darčekov, konečne to už tento rok vnímali inak - majú 2,5 roka. Strašne sa im páčil stromček. Zdobili sme ho spolu a mali obrovskú radosť, keď sa im podarilo zavesiť ozdobu.
Silvester bol tiež pokojný a v pohode, deti som uložila v normálnom čase a všetko to búchanie prespali.
Takže Vianoce s dvojičkami???
Podľa mňa úplne super a bez stresov. Všetko sa dá krásne rozvrhnúť a užívať si to naplno, dokonca aj rozprávky sme pozerali už tento rok všetci. Decká začal baviť televízor, tak aj toto som si užila už aj ja.

Lucia: Dvojčatá mali 11 mesiacov, takže to boli naše prvé spoločné sviatky. Na moje prekvapenie prebehlo všetko veľmi dobre. Ráno sme absolvovali povinnú návštevu u rodičov a na obed sme prišli domov.
Deti ešte nechodia, takže stromček bol zachránený. Večerali pekne pri stole spolu s nami, mali rybku na masle a varené zemiačiky. Všetko pekne spapali a šli sme pozrieť darčeky. Tie si, samozrejme, ani nevšimli, zato sa ihneď vrhli na obžúvanie baliaceho papiera... Myslím, že to bolo pre nich na celom tom dni najzábavnejšie. Darčeky ich bavili asi 5 minút (po tom, čo som im ten baliaci papier už zhabala), spinkať išli potom takmer v obvyklom čase. Hračkám sa viac potešili na druhý deň, keď už boli pokojní... Ale boli to krásne Vianoce.
A čo sa týka Silvestra a príchodu nového roka, tak ten sme všetci svorne prespali. Ja, manžel, dvojčatá aj pes.

Júlia: Vianoce a Silvester sme prežili nad očakávanie, bola som veľmi prekvapená, že deti boli dobručké a ani moc škody nenarobili.
Vianočné prípravy neboli, samozrejme, také, ako by som chcela, upratovanie sme posunuli do pozadia, a zvíťazilo pečenie medovníkov s deťmi a prechádzky po vyzdobenom meste. Najstarší sa nevedel dočkať darčekov, mladší to ešte nechápali, ale vedeli, že niečo bude. Najväčšiu radosť mali z kapra, ktorý nám plával vo vani. Štedrý deň papali len drobnosti a okolo 17-tej sme si sadli k slávnostnej večeri. Spapali úplne všetko, oblátky s medom, kapustnicu, rybaciu polievku, hríbovú smotanovú polievku, rybu so zemiakmi a ovocie. Rozbaľovanie darčekov bolo krásne a veľmi rýchle, boli nedočkaví, a tak trhali tie papiere... potom sme sa všetci spoločne hrali a išli sme veľmi neskoro spať.
Silvester sme strávili s priateľmi a potom neskôr doma, deti sa pohrali, zaspali a nezobudilo ich ani strieľanie petárd a ani ohňostroj.
Vianočné sviatky majú neopakovateľné čaro a už sa veľmi teším na ďalšie.

Lucia: Vianoce boli krásne a čarovné, aj keď sme mali obaja s mužom prižmúrené obe oči :-), vyluxované nebolo nijak extra, štedrá večera bola aj tak chutná a výborná. Časovo sme sa museli prispôsobiť aj staršiemu synovi, takže sme večerali o 16:00. Dvojičky práve vtedy spinkali, takže sme sa najedli a darčeky sme už rozbaľovali spolu so všetkými detičkami :-). A Silvestra sme strávili klasicky papučovo doma, deti spali a my sme si s manželom pripili o polnoci.

Pridať komentár

Bezpečnostný kód
Obnoviť

Viac článkov od tohto autora

Súvisiace články

Copyright © 2018 Dvojičkovo.sk - Jedinečný sprievodca svetom dvojčiat a viacerčiat. Všetky práva vyhradené.
Joomla! je voľne šíriteľný softvér vydaný podľa GNU General Public License.

Copyright 2018  Dvojičkovo.sk - jedinečný sprievodca svetom dvojčiat a viacerčiat. Informácie na webovej stránke nenahrádzajú lekársku starostlivosť. V prípade potreby kontaktujte svojho lekára. Všetky práva vyhradené. Akýkoľvek obsah webovej stránky nesmie byť kopírovaný a používaný bez predchádzajúceho súhlasu prevádzkovateľa tejto stránky. Články majú len informačný charakter.

Designed by www.diablodesign.eu.

Webová stránka Dvojičkovo.sk používa cookies, čím vám uľahčí používanie a sprostredkuje vám informácie s prispôsobeným obsahom. Ďalším používaním webovej stránky vyjadrujete súhlas s používaním cookies. Podrobnejšie informácie sa dozviete po kliknutí na "Viac o cookies". Viac o cookies